Co jeść, a unikać w diecie kulturysty?

sezon
Ćwiczysz na siłowni, nie masz pojęcia co jeść, chciałbyś zdrowo się odżywiać jak też osiągać efekty niczym zawodowy kulturysta. W tym artykule dowiesz się co można konsumować, a co należy unikać w diecie pakera.

sezon
Autor: Tabasco PR
Źródło: Tabasco PR

Do tego napomkniemy o suplementach diety.
Na początku pragnąłbym napisać o zastosowaniu suplementów w diecie kulturysty, kiedy jesteś początkujący na siłowni w żadnym razie nie potrzebujesz wspomagać się odżywkami, dlatego że twój organizm kapitalnie zareaguje na bodźce które da trening siłowy. W początkowych 6 miesiącach treningów rezultaty będą na tyle zadawalające, że przy należytej, zdrowej diecie nie powinieneś nawet pomyśleć o suplementach. Twój ustrój w tym czasie powinien w pełni spożytkować własny potencjał, wraz z ubiegiem czasu gdy staniesz się bardziej zaawansowanym pakerem, możesz rozważyć odżywki na masę. Bardzo często zdarza się iż młodzi adepci kulturystyki sięgają po suplementy jako zamiennik zróżnicowanego jadłospisu -całą ofertę znajdziesz na To duży błąd albowiem suplementy w żadnym wypadku nie zamienią zbilansowanej diety, jak już wcześniej wspominałem bardziej traktujemy je jako uzupełnienie naszych posiłków -idź na mój blog. Np. gdy nie mamy czasu przygotować posiłku po treningu, przygotowujemy prędki shake białkowo – węglowodanowy plus monohydrat kreatyny by dostarczyć nieodzownych składników odżywczych do ciała, by zabić katabolizm.
Dieta kulturysty wcale nie musi być katorżnicza i monotonna, istnieje bez liku produktów jakie są zdrowe oraz warto umieścić je w swym jadłospisie w opcjonalnych daniach.

Jeden z najistotniejszych aspektów to jedzenie 5 niedużych posiłków dziennie, a nie trzech większych, dzięki czemu nasza dieta stanie się w wyższym stopniu zróżnicowana, nasz metabolizm będzie działał prawidłowo, więcej odżywczych składników dostarczona będzie do mięśni.