Czym należy kierować przy zamawianiu odzieży firmowej dla osób pracujących w hotelu bądź pensjonacie

Schludny wygląd personelu ma dla przedsiębiorstwa wielkie znaczenie. Chodzi tutaj o budowanie pozytywnego wizerunku, jak również o zaufanie, które w nowoczesnej gastronomii oraz hotelarstwie jest podstawą prowadzenia biznesu.

Kiedy zarządcy chcą zamówić zupełnie nową odzież dla zatrudnionych osób, to obowiązkowo muszą wziąć pod uwagę parę ważnych kwestii.
Skąpstwo może w skrajnych przypadkach okazać się powodem poważnych problemów, stąd kupując odzież dla kucharzy (), jak również pozostałych pracowników kuchni trzeba kierować się nade wszystko zdrowym rozsądkiem.

Jeśli szukasz ciekawych informacji na ten temat, odwiedź makijaże ślubne nas, a na pewno odnajdziesz interesujące fakty.

Dobre gatunkowo ubrania choć kosztują więcej, to w trakcie prania zapewne nie stracą na głębi barw ani też nie zbiegną się czy zmechacą. Dodatkowo liczy się także krój stroju. Odzież dla hoteli w żadnym wypadku nie musi wyglądać niczym elegancki ubiór wyjściowy, ale, jak to będzie w przypadku niektórych pensjonatów, przywodzić na myśl kostiumy z dawnych epok.

Dostępne kolorystyka zasadniczo nie jest zbyt imponująca, lecz jej wybór trzeba dokładniej przemyśleć. Biel w kuchni to swego rodzaju tradycja, ale łamanie konwencji ma również i swoje plusy. Ciemna odzież dla kucharzy świetnie sprawdzi się w czasie gotowania posiłków, bowiem na bluzach nie będzie widać nieestetycznych plamek np. po soku. Z kolei szarości to odcienie zarezerwowane dla pracowników recepcji i akurat tu rozsądniej nie ryzykować z pozostałymi kolorami. Niebieskie uniformy to tymczasem idealna garderoba dla pań sprzątających. Odzież dla hotelii w tym odcieniu nieodłącznie kojarzy się z higieniczną czystością, a takie skojarzenia są tak czy inaczej bardzo pożądane.

odzież dla kucharzy

Autor: Quinn Dombrowski
Źródło: http://www.flickr.com
model

Autor: Glitter
Źródło: Glitter
Każdy dyrektor motelu, nawet ten mało doświadczony, dobrze wie, że zakup ubrań dla personelu obejmuje również zamówienie dodatków.

Tutaj powinno się mieć na uwadze sugestie podwładnych. Szefowie kuchni może woleliby nosić opaski zamiast wysokich czapek, a czterdziestolatkom pracującym na recepcji może przypadłaby do gustu czerwona apaszka.