Dropshipping biżuterii – proste rozwiązanie dla niewielkich firm.

Na początek wyjaśnijmy czym jest dropshipping. Jest to model logistyczny sprzedaży przez Internet polegający na przekazaniu procesu wysyłki towaru na dostawcę. Sens sklepu internetowego w tym modelu logistycznym przynosi się do zbierania zleceń i przekazywania ich do dostawcy, który przeprowadza wysyłkę artykułów do klienta.

biżuteria

Autor: Kate&Kate
Źródło: Kate&Kate

Dropshipping biżuterii jest właściwym rozwiązaniem dla małych sklepów, które najczęściej sprzedają własny towar w mniejszych częściach i nie chcą zamrażać środków na masowe zamówienia zapasów od dostawców bądź wydłużać okresu realizacji zleceń poprzez ich komasowanie. Zamiast znacznej przesyłki do sklepu, dostawca sam dokonuje wysyłki towaru bezpośrednio do klienta. Decydując się na dropshipping biżuterii pamiętaj o tym, by wybrać tam, gdzie hurtownia z biżuterią (hurtownia z biżuterią) jest stosownie przygotowana do oferowania takiego modelu współpracy (sprawdź więcej tutaj: informacje: po więcej informacji na stronę ). Niszowe hurtownie nie mają odpowiedniego zaplecza produktowego, aby prowadzić e-biznes. Prowadząc internetowy sklep z biżuterią w pełni zdajesz sobie sprawę z tego, jak wartościowe jest utrzymanie i rozwój stanów magazynowych, dbanie o dostępność towaru bądź poszukiwanie nowych dostawców. Wiesz ile pieniędzy kosztuje realizacja zamówień, opakowania, wartości wysyłki, załoga itd.

Naszyjniki

Autor: Evelyne La Hola
Źródło: Kate&Kate

Wybierając dropshipping biżuteria umożliwi ci to: powiększenie różnorodności propozycji – można poszerzać i pogłębiać ofertę a także szybciej wdrażać nowe produkty – poprawnie przygotowani dostawcy przyzwolą wprowadzać do oferty nowe produkty za pomocą kilkunastu kliknięć. To trochę prędzej, niż czekanie paru tygodni albo nawet miesięcy na dostawę artykułów do magazynu, trzymanie kosztów trwałych na niższym pułapie – dodatkowa sprzedaż w tym modelu nie zwiększy kosztów trwałych personelu, za odbiór, magazynowanie, wysyłanie oraz obsługę zwrotów towaru, ograniczyć ryzyko – jeżeli artykuł się nie sprzedaje, nie zostajesz z całym magazynem.

Możesz eksperymentować z przeróżnymi ofertami, bez wkładania zbyt wiele na start oraz poprawić jakość – wielkim skarbem nawet niewielkiego internetowego sklepu z biżuterią jest usatysfakcjonowany interesant.